Verzenden documenten
Heeft u een uitkering van ons? Of heeft u een uitkering of bijvoorbeeld bijzondere bijstand aangevraagd. Dan moet u vaak documenten bij ons inleveren. Dit kunt u op deze pagina met ‘Verzenden documenten’ doen. De gegevens komen dan snel en veilig bij ons binnen.
U heeft hierbij nodig:
- uw DigiD, als bewindvoerder eHerkenning niveau 2.
- uw documenten digitaal (van papieren maakt u een scan of foto)
U kunt 1 soort document tegelijk naar ons sturen. Heeft u meer documenten voor ons? Gebruik het formulier dan nog eens.
Loonstroken en uitkeringsspecificaties inleveren
Heeft u naast uw uitkering inkomsten uit werk? Of een andere uitkering? Dan kunt u met ‘Mijn Inkomen’ snel en veilig uw loonstrook of uitkeringsspecificatie bij ons inleveren. Meer uitleg over Mijn inkomen.
Als bewindvoerder kunt u niet inloggen in Mijn inkomen. U kunt salarisstroken of uitkeringsspecificaties nog wel inleveren via het online formulier Verzend uw documenten.