Verzenden documenten
Heeft u een uitkering van ons? Of heeft u een uitkering of bijvoorbeeld bijzondere bijstand aangevraagd. Dan vragen we u vaak om documenten bij ons in te leveren. Dit doet u op deze pagina met het formulier ‘Verzenden documenten’. Uw gegevens komen dan snel en veilig bij ons binnen. Gebruik Mijn Inkomen hier niet voor.
U heeft hierbij nodig:
- uw DigiD, als bewindvoerder eHerkenning niveau 2.
- uw documenten digitaal (van papieren maakt u een scan of foto)
- U kunt maximaal 20 documenten toevoegen
- Maximale grootte per document 15 Mb
- Maximale grootte alle documenten samen: 25 Mb
U kunt 1 soort document tegelijk naar ons sturen. Heeft u meer soorten documenten voor ons? Gebruik het formulier dan nog eens.
Soorten documenten
U kunt dit formulier gebruiken voor een:
- Bon, nota of factuur voor bijzondere bijstand
- Bewijs voor afhandelen van een aanvraag of voortzetting van een uitkering
- Bankafschriften
- Iets anders
Loonstroken en uitkeringsspecificaties inleveren
Heeft u naast uw uitkering inkomsten uit werk? Of een andere uitkering? Dan kunt u met ‘Mijn Inkomen’ snel en veilig uw loonstrook of uitkeringsspecificatie bij ons inleveren. Meer uitleg over Mijn inkomen.
Als bewindvoerder kunt u niet inloggen in Mijn inkomen. U kunt salarisstroken of uitkeringsspecificaties nog wel inleveren via het online formulier Verzend uw documenten.
Bankafschriften inleveren
Heeft u een brief met QR-code en inlevercode gekregen om uw bankafschriften in te leveren? Dat kan eenvoudig, snel en veilig via onze online Brievenbus bankafschriften.