We krijgen vaak persoonlijke informatie of documenten van u per e-mail. Maar e-mail is geen veilige manier om gevoelige informatie te sturen. Alles wat u via e-mail verstuurt, kan door criminelen ‘gestolen’ en gelezen worden.

Gebruik e-mail daarom niet voor het delen van persoonlijke informatie.
Vanaf 1 april sluiten wij onze e-mailadressen. Zo beschermen we uw privacy. U kunt dan geen belangrijke gegevens met e-mail aan ons sturen.

Vraag of opmerking?

Heeft u een vraag of opmerking? Gebruik dan het contactformulier. U vindt dit formulier op www.ijsselgemeenten.nl/contactformulier. We hebben het contactformulier aangepast. U kunt aangeven waar uw vraag over gaat. Dan komt die bij de juiste medewerker terecht.

Mijn Inkomen

Op onze website kunt u met ‘Mijn Inkomen’ uw zaken regelen. U kunt hier uw gegevens bekijken en wijzigingen aan ons doorgeven. U kunt op www.ijsselgemeenten.nl/mijninkomen met uw DigiD inloggen.
U vindt in Mijn Inkomen veel informatie:
•    Betalingen, die wij aan u deden (Uitkeringsspecificaties)
•    Jaaropgaven
•    Het vakantiegeld, dat wij apart houden
•    Schulden bij Sociale Zaken
•    Uw contactpersonen, zoals uw casemanagers

Wijzigingen doorgeven?

Wilt u een wijzigingen doorgeven in uw inkomen of situatie. Gaat u bijvoorbeeld aan het werk, verhuizen of op vakantie? Geef het door via Mijn Inkomen. U kunt meteen documenten meesturen. Wel zo handig.
Loonstrook of uitkeringsspecificatie inleveren?
Werkt u of krijgt u een andere uitkering? En moet u uw loonstrook of uitkeringsspecificatie elke maand inleveren? Dan doet u dit ook via Mijn Inkomen. Via Mijn Inkomen gaat het inleveren veilig en snel.

Verzenden documenten

Moet u documenten bij ons inleveren? Voor een aanvraag of voor een onderzoek naar uw uitkering? Gebruik dan het formulier voor verzenden: www.ijsselgemeenten.nl/verzenden. De gegevens komen dan snel bij ons binnen.

Post of balie

Natuurlijk kunt u documenten ook met de post sturen. Stuur het naar:
Sociale Zaken IJsselgemeenten
Antwoordnummer 760
2900 WE Capelle aan den IJssel. (u hoeft dan geen postzegel te plakken)
Wilt u uw documenten persoonlijk afgeven? Kom naar onze balie. Maak eerst een afspraak via www.ijsselgemeenten.nl/afspraak-maken.

Bel ons

U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen met uw vraag. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 14.00 uur te bereiken via 010 - 284 84 57.