Wist u dat … juli 2024

Betalen wij de huur van uw uitkering? Dan weten wij vaak al uw nieuwe huurbedrag.

Dit geldt als wij uw huur betalen aan 1 van deze verhuurders:
•    Havensteder
•    Quawonen
•    Vestia
•    Woonpartners
•    Mozaïek Wonen
Deze verhuurders hebben de nieuwe huur al aan ons doorgegeven. Staat uw verhuurder hier niet bij? Geef dan uw nieuwe huurbedrag vóór 15 juli aan ons door. Dit gaat het snelst via www.ijsselgemeenten.nl/mijninkomen. Betaalt uw bewindvoerder de huur voor u? Dan geeft u de nieuwe huur door aan uw bewindvoerder. Niet aan ons.

Krijgt u geld van de Belastingdienst? Of moet u betalen? Geef dit dan aan ons door.

We kijken dan of u het geld mag houden. Of dat u misschien minder uitkering krijgt. Moet u geld betalen? Dan kunnen we misschien een vergoeding geven. Doorgeven kan via www.ijsselgemeenten.nl/mijninkomen.

Stopt uw inwonende kind boven de 27 jaar met studeren?

Laat het aan ons weten. U krijgt dan een lagere uitkering. Voorkom dat u teveel uitkering krijgt en later moet terugbetalen. Deze verandering geeft u door via www.ijsselgemeenten.nl/mijninkomen.

Vraag aan u: help ons door ons onderzoek in te vullen.

Wij onderzoeken hoe tevreden u bent over onze diensten. Krijgt u een uitnodiging om met het onderzoek mee te doen? Het invullen duurt maar een paar minuten. Wij leren ervan. En kunnen dat gebruiken om u beter te helpen. Wij vinden het heel fijn als u het invult. Alvast bedankt!