IJsselAssist
Zoekt u informatie op onze website? Dan kunt u voortaan uw vraag ook stellen aan onze chatbot: IJsselAssist. De chatbot zoekt antwoorden bij uw vraag op onze website. Bijvoorbeeld over uw uitkering, schuldhulp, bijzondere bijstand of werk. Dat kan in het Nederlands, Engels of Arabisch.
Wat is een chatbot?
Chatbot is een samenvoeging van het woord 'chat' en 'robot'. Het is een computer die met AI (kunstmatige intelligentie) antwoord geeft. Er zit geen medewerker achter, zoals bij chatten met whatsapp. De chatbot geeft antwoord op vragen over onze regelingen. Hij gebruikt de informatie van onze website.
Met de IJsselAssist breiden we onze dienstverlening verder uit. U vindt eenvoudig en snel de informatie die u zoekt. Onze chatbot is nog niet perfect. De komende maanden moet de chatbot slimmer en beter worden.
Hoe werkt onze chatbot?
Aan de chatbot kunt u vragen stellen over onze regelingen en diensten. De antwoorden zoekt de chatbot op onze website. Vindt de chatbot meer antwoorden? Dan geeft de chatbot het beste antwoord. Krijgt u een fout of onduidelijk antwoord? Probeer de vraag dan anders te stellen.
Privacy
De chatbot heeft geen persoonlijke gegevens nodig. Geef die ook niet. De chatbot bewaart geen informatie of chats met u. U kunt zelf wel het gesprek (de chat) opslaan. Stopt u de chat of start u een nieuw gesprek? Dan worden alle gegevens verwijderd.
3 talen
U kunt uw vragen in IJsselAssist in 3 talen stellen: Nederlands, Engels en Arabisch. U krijgt ook in deze talen antwoord.
Vraag het ons
Komt u er niet uit? Krijgt u verkeerde antwoorden? Of wilt u liever ons persoonlijk spreken? Bel ons dan. Dat kan op werkdagen van 8.00 tot 14.00 uur: 010 - 2848457. U kunt ook altijd zelf op onze website zoeken of uw vraag stellen via ons contactformulier www.ijsselgemeenten.nl/contactformulier.
Uw mening
We horen graag wat u van IJsselAssist vindt. Bent u goed geholpen? Of kreeg u geen duidelijk antwoord? U kunt uw mening doorgeven aan de medewerkers van onze informatielijn. Of via de knop Uw Mening op deze pagina. Met uw reactie kunnen we de chatbot verbeteren.